Pasca cu impletitura

 a

Chiar daca santem la dieta, pasca nu trebuie sa lipseasca de pe masa de Paste
Ingrediente :
BLAT
  • 300 gr branza degresata
  • un ou
  • 2 linguri  steverit / alt indulcitor dupa gust
  • esente  de vanilie, unt , cozonac
  • 1 lingurita
  • 2 linguri gluten – tolerat
  • 2 linguri faina de konjac
  • 2 linguri pudra  / fulgi drojdie inactiva

Umplutura

  • 500 gr branza degresata
  • 4 oua
  • 1 lingura faina de konjac
  • linguri  / alt indulcitor dupa gust
  •  esente de vanilie, rom,ciocolata
  • 2 lingurite cacao degresata – tolerat

Pentru uns

  • 1 galbenus + apa/lapte
  • mac – tolerat
  1. Toate ingredientele pentru blat le-am pus in ordinea scrisa si am facut un aluat
  2. Din el am intins o foaie rotunda care va merge pe fundul formei ( am folosit o forma de tarta cu diametrul 23cm ) si un snur impletit pe care l-am pus de jur imprejurpizap-com14280607564991
  3. Nu se poate sa-l faceti pe tot odata, din bucati asa l-am facut si eu dar cu aluatul se lucreaza foarte bine
  4. Am facut si umplutura amestecand toate ingredientele mai putin cacaoa pe care am adaugat-o dupa ce am impartit compozitia intr-unul din boluripizap-com14280611834791
  5. Peste aluatul din tava am turnat cate o lingura de compozitie alba, una neagra…pana le-am terminat
  6. Daca tot mi-a ramas aluat am mai facut un snur si l-am pus pe marginea aluatului

spor la treaba

Leave a Reply

