Inghetata cu ness la congelator

 

Este fara ace de gheata, foarte cremoasa
pizap.com14298938359501
Ingrediente:
  • 4oua
  • 250gr branza degresata cremoasa ( am folosit Lacteea )
  • 4 linguri lapte praf degresat
  • 500ml lapte degresat
  • 2 linguri steverit  sau alt indulcAAAitor dupa gust
  • 1 budinca de lamaie
  • esente de ciocolata si vanilie
  • 2 linpizap.com14298936740271gurite ness
  1. Galbenusurile + indulcitorul +2 linguri de lapte praf + praful de budinca, se subtiaza cu laptele lichid se pun fie pe foc fie la microunde ca AICI , se face o budinca, se lasa la racit
  2. Albusurile se mixeaza spuma tare cu un praf de sare, la sfarsit se adauga mixand in continuare  2 linguri lapte praf,branza degresata si budinca alternativ cate o lingura din fiecare
  3. Compozitia am impartit-o in 2 boluri si intr-una am pus ness-ul
  4. In pahare de unica folosinta ( e mai simplu nu trebuie sa dezgheti multa sau sa te chinui sa tai ) am pus din cele 2 boluri cand alba, cand cu ness
  5. Paharele le-am pus la congelator

 

pofta buna (3)
Leave a Reply

