Piftie cu leurda

aaaa     Piftie cu leurda

Nu este o reteta noua, este banala piftie sau racitura doar ca in loc de usturoi am folosit leurda
Ingrediente :
  • un copan si o carcasa de la un piept de pui
  • o ceapa
  • un morcov
  • un pastarnac
  • piper boabe pus intr-un infuzor
  • 2 frunze de dafin
  • sare
  • leurda
  • patrunjel verde pentru ornat
  • 1 plic gelatina pudra

 

  1. Carnea impreuna cu legumele, sarea, piperul si foile de dafin le-am pus la fiert in oala sub presiune 10min dupa ce a inceput sa fiarba
  2. Dupa ce au fiert le-am strecurat, am curatat carnea si am tocat-o marunt apoi pizap.com14301376276461si legumele
  3. In zeama am adaugat 2 legaturi de leurda facute pasta la blender , am strecurat zeama de 3 ori printr-o sita mai deasa si am adaugat gelatina hidratata si lichefiata 10 sec la microunde
  4. In cojile de ou si o casoleta pe care le aveam pregatite am pus carne si legume, am adaugat zeama cat a cuprins, deasupra am presarat patrunjel 
  5. Am dat la frigider si dupa cateva ore am servit

Spor la treaba si pofta buna sa aveti !

Leave a Reply

