Tort cu aroma de piersica

AAAA

Ingrediente
BLATunnamed
CREMA
  • 1  budinca / alta budinca/ 2 linguri amidon – tolerat
  • 300ml lapte degresat
  • 400gr iaurt degresat
  • 1 lingura  steverit / alt indulcitor dupa gust
  • esente  de vanilie, piersica
  • 2 plicuri gelatina pudra

Pentru insiropat – 100ml cafea la filtru mai dulce decat de obicei

 
  1. Intr-un bol se amesteca taratele + laptele praf + faina de konjac + cacao + praful de copt
  2. Albusurile se bat spuma tare, se adauga galbenusurile pe rand, se opreste mixerul si ajutandu-ne de un tel turnam in 3 transe amestecul cu taratele amestecand usor de jos in susunnamed
  3. Turnam compozitia intr-o forma pe care o vom pune in cuptorul preancins la 160gr ( foc mic spre mare )
  4. Din praful de budinca + 300ml lapte degresat  si esente vom face cu mixerul o budinca. Pentru ca am vrut sa am mai multa crema am adaugat si 400gr iaurt
  5. Gelatina de hidrateaza/lichefiaza si se adauga la crema ca Aici
  6. Blatul l-am taiat in doua, in forma in care am copt am asezat primul blat, l-am insiropat, am turnat o jumatate din crema, al 2-lea blat insiropat, restul de crema si l-am dat la rece
  7. Dupa 2 ore se putea servi

A iesit o prajitura foarte pufoasa cu un gust deosebit,  sper sa o incercati si sa aveti 

pofta-buna

Leave a Reply

