Carne de porc cu fidea din konjac

1

Am ales sa pun in punga pentru ca se innabuseste, sucul de la carne si Cola vor da un gust foarte bun pastelor de konjac,  dar se poate face si mai repede direct pe aragaz
Ingrediente :
  • carne degresata din pulpa de porc
  • 1 pachet fidea
  • sare, piper, boia afumata, rozmarin, 2 foi de dafin
  • 3 catei de usturoi curatati si zdrobiti doar cu muchia cutitului
  • Coca Cola zero
  1. Carnea ( ~ 300gr ) am taiat-o suvite
  2. Fideaua spalata in strecuratoare sub jet de apa si apoi lasata la scurs
  3. In punga pentru friptura am pus carnita condimentata, fideaua , cateii de usturoi, Coca Cola cat cuprinde, am inchis punga cu clama si i-am dat cateva gaurele in partea de sus si am pus-o intr-o cratitapizap.com14312607764211
  4. La cuptor la foc mare 200gr cu ventilatie ~ 1 ora
  5. Cand a fost gata am taiat punga cu grija frige ! si am mai lasat 5 min la gril

Presarata cu verdeata o masa excelenta in Atac si PP, nu are tolerate

Pofta buna sa aveti !
Leave a Reply

