Prajitura cu buline de rubarba

BBBBBBBB

Ingrediente:
BLAT

CREMA

  • 2 linguri amidon
  • 2 linguri steverit
  • 500ml lapte degresat
  • razatura de lamaie
  • esente de vanilie si lamaie
  • 2 pachete de gelatina pudra
  • 250gr branza degresata cremoasa ( am avut Lacteea )

Gem de rubarba cu sfecla rosiepizap.com14318755565621

  1. Taratele + laptele praf+faina de konjac se amesteca intr-un bol
  2. In galbenusuri se aduga indulcitorul si esentele
  3. Albusurile se bat spuma cu un praf de sare si apa minerala, can incep sa se albeasca se adauga si praful de copt, se continua mixarea pana cand sant spumate bine, oprim mixerul si luam un tel manual
  4. Peste albusuri se adauga galbenusurile pe care le-am frecat putin cu lingura, dupa ce s-au inglobat adaugam si amestecul cu tarate in cateva transe amestecand incet de jos in sus cu telul
  5. Compozitia am turnat-o intr-o forma de silicon ( 28 X 20 ) si am pus-o la cuptorul preancalzit la 160grade

CREMA

  1. O budinca facuta fie pe aragaz fie la microunde ca AICI si dupa ce am terminat-o am adaugat branza degresata si gelatina hidratata
  2. Am dat-o la rece sa se lege putin
  3. Intre timp blatul s-a racit si cu ajutorul unui pahar am decupat cercuri in blat din loc in loc iar surplusul l-am pus in robot si l-am maruntit
  4. Blatul gaurit l-am pus in tava in care l-am copt tapetata cu folie alimentara, in fiecare gol am turnat Gem de rubarba cu sfecla rosie si deasupra urmeaza budinca care intre timp s-a mai intarit
  5. Deasupra budincii am presarat blatul maruntit si am apasat usor sa adere la crema
  6. Am dat prajitura la rece si dupa 3 ore am taiat-o
Daca v-a placut sper sa incercati si sa aveti,
pofta buna
Leave a Reply

