Budinca din paste si dovlecel

2

Ingrediente :
  • 3 oua
  • 400gr branza degresata
  • 2 linguri chefir/iaurt/lapte
  • steverit sau alt indulcitor dupa gust
  • paste dukan cu busuioc
  • un dovlecel
  • goji
  • chia  –  tolerat
  • un praf de sare
  1. Dovlecelul se taie julien cu ajutorul ustensilei ( o vedeti in poza ) si se pudreaza cu un praf de sare
  2. Pastele se pun la fiert cat sa se inmoaie ( ale mele au fost uscate, daca aveti proaspete sariti etapa
  3. In forma care va merge la cuptor am asezat fasiile de dovlecei stoarse, al 2-lea strat fiind pastele
  4. Branza am amestecat-o cu galbenusurile, indulcitorul, albusurile mixate spuma, goji, chia . Branza fiind mai scursa am adaugat si putin chefir
  5. Am turnat deasupra amestecul si cu o furculita am facut loc sa intre  printre paste si dovlecelpizap.com14323775077701
  6. La cuptor a durat ~ 45min la foc mai mare ( 180gr )
Se serveste ca si desert pudrata ( optional ) cu indulcitor, la fel de bine cred ca este si in varianta sarata
Sa aveti pofta buna !
Leave a Reply

