Paste dukan la masina de taitei

2

De data asta le-am facut cu busuioc proaspat
Ingrediente :
  • 1 ou
  • busuioc proaspat cat am luat cu degetele ( nu stiu sa va spun cantitatea dar sa nu fie prea mult, se vede in poza )
  • 6 linguri lapte praf degresat
  • 4 linguri arorut / amidon
  • 2 linguri drojdie inactiva
  • un praf de sare
Aluatul l-am facut de seara si l-am lasat in frigider pana a 2-a zi. Cand l-am desfacut era tare ca piatra, mi-am umezit palmele si am inceput sa-l framant incet pe bucatele, in cele din urma am reusit sa-l intind
Mi-am adus aminte ca am masina de taitei si hai sa o folosesc…s-a prins se tamburi, i-am spalat, sters si i-am stropit cu putin ulei, la grosime maxima ( la mine este 1 , apoi din ce in ce mai subtire) am reusit !
Mai intai intindeti cu facaletul cate o bucatica din aluat si cu muuuulta rabdare se poate !
Spor la treaba si pofta buna sa aveti !pizap.com14325497182371
Leave a Reply

