Dulceata dukan din flori de soc

bbbbbbbbReteta cu zahar am vazut-o la Hellena , ma incantat si am incercat-o iar rezultatul a fost mai mult decat satisfacator, cu un parfum aparte, deosebita !pizap.com14326669615591

Ingrediente:

  • 200gr flori de soc ( numai florile fara partile verzi ! )
  • 1,5L apa
  • Steverit sau alt indulcitor dupa gust
  • 1/2 lamaie cu coaja cu tot
  • 2 plicuri de gelatina pentru ca n-am avut gelfix
  • 1 baton vanilie/esenta

Reteta este simpla

  1. Se aleg numai florile de pe tije ( acum cand aproape se scutura se face usor ), se pun in strecuratoare si se apala, se lasa sa se scurga
  2. Intr-un vas pe aragaz se pune apa + indulcitor si dupa 5 min se adauga si florile
  3. Acestea se vor umfla asa ca am fost nevoita sa schimb vasul
  4. Le-am lasat ~ 45min pana s-au inmuiat la fiert si am adaugat lamaia taiata cubulete, batonul de vanilie taiat pe lung si scoase semintele, am mai lasat putin si am oprit focul
  5. Gelatina am pus-o la inmuiat ( daca folositi gelfix folositi instructiunile de pe plic ) si cand s-a racorit am adugat gelatina hidratata ca Aici
  6. Cand s-a racorit am pus in borcane pizap.com14326665033781

Asta-i tot, spor la treaba si…pizap.com14455469799401

Leave a Reply

