Dorada la cuptor

1O reteta simpla, se poate consuma in din atac/PP sau PL cu o garnitura alaturi

Ingrediente:

  • o ceapa uscata taiata pestisori
  • un pic de apa
  • dorada sau alt peste
  • sare, piper

un mujdei de usturoi sau un sos aromat de tzatziki la PL

Pestele l-am spalat ( era curatat deja ) , l-am sters cu hartie absorbanta apoi l-am sectionat ca pe sardina, sarat, piperat, ceapa taiata pestisori am pus-o pe fundul castronului de Yenna ( sa nu se prinda, nu am consumat-o ), am asezat pestele si  acoperit la cuptor 20min dupa care am luat folia , cand s-a rumenit am oprit cuptorul

Asta-i tot, sa aveti pofta buna !pizap.com14328151294821

Leave a Reply

