Guguluf pufos

  1. 1 Guguluf pufosIngrediente :

BLATpizap.com14328177723861

  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 2 linguri tarate de grau
  • steverit   sau alt indulcitor dupa gust
  • 1 lingura de apa minerala rece de la frigider
  • 1 plic praf de copt
  • esente de vanilie, unt si cozonac
  • un praf de sare

CREMA

SIROP

TOPPING1 lingura gem de rubarba cu sfecla rosie

  1. Intr-un bol amestecam taratele + faina de konjac + esentele
  2. In alte 2 separam oualele, peste galbenusuri adaugam indulcitorul + esentele iar in cel cu albusuri punem un praf de sare si o lingura de apa minerala
  3. Mixam albusurile si cand incep sa se albeasca adaugam praful de copt, continuam pana se bat spuma tare
  4. Mixam putin si in castronul cu galbenusuri
  5. Peste albusuri se adauga mixtura de galbenusuri apoi cea de tarate amestecand incet de sus in jos cu un tel manual sau o spatula si un sfat intotdeauna cand lucrati cu albusuri telurile de la mixer sau spatula…ce folositi nu le scuturati de marginea vasului pentru ca albusurile se vor lasa , luati alta ustensila si le bateti  una de alta deasupra vasului
  6. Compozitia se toarna intr-o forma si se da la cuptorul preancalzit la 160gr ( foc mic spre mare )
  7. Budinca mea se face la rece, dupa ce am mixat-o am amestecat-o cu branza degresata si pentru ca am vazut ca are tinuta nu i-am mai pus gelatina. Daca vreti, puteti sa puneti 2 pliculetepizap.com14328175709491
  8. Dupa ce blatul s-a racit l-am taiat in 2 pe orizontala, intr-o farfurie adanca am pus siropul si am insiropat blaturile pe rand
  9. In forma in care am copt tapetata cu folie alimentara am asezat un blat, crema, al 2-lea blat si l-am dat la rece
  10. Dupa cateva ore m-am gandit ca pare neterminat si cum in borcan mai aveam ramasa o lingura de gem, l-am pus la microunde sa se lichefieze cu o lingura de apa. Aparatul de fotografiat a reprodus o alta culoare, de fapt este un rosu inchis…

Va doresc spor la treaba si sa aveti pofta buna (5)

Leave a Reply

