Inimioara cu gust de ananas si soc

3Ingrediente :

BLAT

CREMA

JELEU

  1. Incepem separand oualele pentru blat, in albusuri punem lingura de apa minerala si un praf de sare
  2. La gabenusuri punem indulcitorul si esentele
  3. Iar cele solide le amestecam intr-un bol , respectiv taratele , faina de konjac si laptele praf
  4. Mixam albusurile si cand incep sa se albeasca adaugam praful de copt, continuam pana se fac spuma tare
  5. Mixam si galbenusurile cat sa se topeasca indulcitorul iar ele sa-si dubleze volumul
  6. Oprim mixerul si cu un tel manual amestecam incet de sus in jos adugand galbenusurile si cate un pic din amestecul de tarate
  7. Compozitia o punem intr-o forma si o dam la copt la 160gr ( foc mic spre mare )
  8. pizap.com14330138886321pizap.com14330140463921Facem si crema, punem intai la hidratat gelatina,  budinca mea se face la rece asa ca am mixat-o, am adaugat iaurtul, gustati daca mai vreti indulcitor si am pus si gelatina ca AICI  ,dati la rece daca este prea lichida pentru cateva minute
  9. Blatul l-am taiat in doua pe orizontala, am asezat pe primul, crema, al 2-lea
  10. Dulceata am pus-o la microunde 10 sec cat sa se lichefieze, am intins deasupra si totul am dat la rece

Foarte pufos, mi-a amintit de adevaratul cremes, sper sa-l incercati, si sa aveti

pofta buna

Leave a Reply

