Sirop de visine nefiert

4Este facut ca si Siropul de capsuni fara fierberecu unele modificari plecand de la reteta de AICI  a Oanei Igretiu

Ingrediente :

  • 700gr visine spalate, curatate, fara samburi
  • 500ml apa
  • 7gr sare de lamaie
  • 2kg zahar

Ziua I

  1. Visinele fiind pregatite se maruntesc la robot/blender
  2. Am adaugat 500ml apa si 7 gr sare de lamaie

Ziua a II-a

  1.   Sucul de visine l-am dat-o printr-o strecuratoare fina, am  pasat cat am putut pulpa. Ce a ramas am pus intr-un tifon si am stors cat am putut sucul
  2. Am adaugat zaharul treptat amestecand foarte bine, cu pauze cat sa se topeasca, solutia fiind suprasaturata a durat ~ 2 orepizap.com14337920410481
  3. In sticlele spalate si sterilizate am turnat siropul, deasupra am astupat cu un tifon pus in doua si…gata treaba !

Se pune foarte putin in pahar fiind foarte concentratdaca il consumam ca un sirop dar se pot insiropa torturile si prajiturile, si mai mult decat atat il consumam linistiti stiind ca este natural Spor la treaba sa aveti si sa-l consumati sanatosi /sanatoase

A 2-a tura de sirop

Aceleasi ingrediente, deosebirea fiind ca visinelor le-am scos samburii si le-am stors la storcatorul de fructe de 2 ori, din pulpa ramasa am facut Inghetata de visine

In rest pentru sirop am urmat aceasi pasi ca mai sus

One thought on “Sirop de visine nefiert

  1. Pingback: Sirop de caise | Retete DU-KAN Mamy Vio

Leave a Reply

