Supa crema cu sparanghel

3Supa usoara de sezon

Ingrediente:

Cantitatile sant in functie de numarul persoanelor la masa, asa ca n-am sa le daupizap.com14337715098481

  • sparanghel ( verde am avut )
  • morcov
  • albitura
  • cateva felii de muschiulet de porc afumat reteta  AICI
  • usturoi si ceapa verde
  • supa de pui
  • 1 lingura ulei nuca de cocos
  • sare, piper boabe

Crutoane din chifle cu faina de konjac, reteta  AICI

  1. Mai intai vom face supa de pui , eu am facut-o din carcasele de la 4 piepti de pui + legume + sare
  2. Sparanghelul se curata cu ajutorul cutitului economic, partea de jos am pastrat-o iar partea de sus inclusiv varfurile le-am rupt in doua
  3. Am pus la calit mushiuletul, l-am scos apoi usturoiul rapid ( se arde repede ) , am pus si restul legumelor taiate grosier s i partile mai groase de la sparaghel,am acoperit cu supa fierbinte si am mai pus piperul boabe intr-un infuzor excusiv folosit la mancare.Cu capacul am lasat sa fiarba iar dupa o vreme se gusta de sare si piperpizap.com14337712514601
  4. Aproape de final se adauga si varfurile de la sparanghel
  5. Cand legumele sant patrunse cu furculita se opreste focul, se blenduieste supa
  6. Amestecam  galbenusurile  cu iaurt grecesc ( 1 cutie de 150gr am folosit ) , luam din supa, punem in castronelul cu galbenusuri, amestecam pana ajungem la aceeasi temperatura apoi rasturnam in oala si amestecam bine ( astfel nu se va branzi ), adaugam si muschiuletul facut la inceput
  7. Chiflele le-am taiat cuburi si le-am pus putin la cuptor

Sa aveti pofta buna !

Leave a Reply

