Tortulet de gofre

3Ingrediente

BLAT

CREMA

DECOR

  • 1 lingurita amidon – tolerat
  • putin lapte
  • putina cacao degresata – tolerat
  1. Albusurile se bat spuma cu sarea si cand se formeaza spuma se adauga praful de copt
  2. Se mixeaza putin galbenusurile cu indulcitorul si esentele , se adauga peste albusuri amestecand  usor cu un tel/spatula, adaugam si taratele amestecate cu faina de konjac si laptele praf
  3. Aluatul se toarna in formele de gofre asezate pe o tava, se da la copt la 160gr , se fac destul de repede ( ale mele s-au cam bronzat , incepuse show-ul aviatic si de la mine se vede ! )pizap.com14348285174961
  4. Budinca mea se face la rece asa ca am mixat-o cu laptele , am adugat iaurtul si gelatina hidrata/lichefiata ca aici
  5. Intr-o forma patrata ( 20 X 20 ) am asezat cate un rand de gofre, crema…deasupra restul de crema si pentru ca parca nu era terminata am fiert putina budinca de cacao si am decorat cu furculitapizap.com14348286702201

Sa aveti spor la treaba si pofta buna (5)

Leave a Reply

