Sirop de caise

3Dupa ce am facut siropul de visine si de capsuni  inspirata fiind de  AICI

M-am hotarat sa fac si din caise, dintr-un kg ( 5 Lei ) si 2 kg zahar ( 6 Lei ) au iesit 2 L de sirop nu-i asa ca merita ? Si nici nu se face greu ! Multumesc inca odata Savori urbane !

Ingrediente:pizap.com14349034960441

  • 1 kg caise fara  samburi
  • 500ml apa
  • 10gr sare de lamaie
  • 2 kg zahar

Ziua I

  1. Caisele se spala, se scot samburii
  2. Le-am pus in storcatorul de fructe de 3 ori si am obtinut 700ml suc de caise 250gr pulpa ( NU am aruncat-o, ulterior am facut Inghetata cu caise)
  3. In sucul obtinut am adaugat 500ml apa si 10gr sare de lamaie, am acoperit vasul si am lasat pana a 2-a zi la temperatura camerei

pizap.com14349015507281

Ziua a 2-a

  1. Am adugat peste suc( acesta se cântareste  pentru ca la 1 L de zeama se adauga 1,5 kg zahar si prin regula de 3 simpla stabilim cantitatea pe care o adaugam ) zaharul dar treptat si amestecand de multe ori, se suprasatureaza si se dizolva mai greu dar cu rabdare se rezolva !
  2. In sticlele spalate si sterilizate se toarna siropul
  3. Sticlele se leaga doar cu un tifon pus in 2 , siropul va face un dop in timp

Sa-l faceti ca este mult mai sanatos decat cel din comert !

spor la treaba

One thought on “Sirop de caise

  1. Pingback: Inghetata cu caise | Retete DU-KAN Mamy Vio

Leave a Reply

