Prajitura zebra cu rubarba

4Dupa ce am facut Prajitura zebra cu visine   pentru familie, trebuia sa fac si una dukan

Ingrediente :

  • 400gr rubarbapizap.com14351386857061
  • 6 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri arorut    /amidon/budinca tolerat
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 6 linguri lapte praf degresat 0,1%
  • 2 lingurite cacao degresata tolerat
  • steverit   sau alt indulcitor dupa gust
  • 3 lingurite praf de copt
  • esente  de vanilie, visine, cozonac, unt
  • un praf de sare
  1. Am incuput cu rubarba, fiind congelata am decongelat-o la microunde si intr-o strecuratoare am lasat-o sa se scurga
  2. Imi place sa-mi asez toate ingredientele pe masa de lucru : peste albusuri am adaugat un praf de sare, peste galbenusuri am pus indulcitorul si esentele, taratele, laptele praf, arorutul si faina de konjac le-am amestecat intr-un bol si am luat din ele 2 lingurite cu varf, am cernut cacaoa, am pregatit tava ( 28 X 20 ) si am dat drumul la cuptorpizap.com14351384877431
  3. Albusurile se mixeaza cu praful de sare, cand se albesc se aduga praful de copt, se mixeaza pana devin spuma tare
  4. Se mixeaza si galbenusurile cu ce avem in ele
  5. Oprim mixerul si adaugam galbenusurile peste albusuri, incet amestecand cu un tel/spatula apoi ingredientele uscate mai putin ce am pus deoparte !
  6. Compozitia se inparte in 2 boluri, intr-unul se adauga ce am pus deoparte din ingredientele uscate iar in celalalt cacao
  7. In mijlocul tavii incepem si turnam aluat alb, apoi negru…pana terminam, batem tava de masa sa se aseze aluatul, o inclinam usor sa se intinda si deasupra punem rubarba si apasam usor
  8. Peste rubarba am presarat indulcitor
  9. Dam la cuptor 10 min la 180gr apoi micsoram la 160gr
  10. Dupa ce se coace prajitura se scoate pe un gratar sa se raceasca, apoi se poate portiona

Sa aveti spor la treaba si…

pofta buna

One thought on “Prajitura zebra cu rubarba

  1. Pingback: Retete cu rubarba | Retete DU-KAN Mamy Vio

Leave a Reply

