Prajitura cu blat de taitei dukan

3Ingrediente:

BLATULpizap.com14352667972371

CREMA

  • 100gr  budinca de vanilie  /o budinca obisnuita/2 linguri amidon- tolerat
  • 500ml lapte degresat
  • 400gr iaurt degresat
  • 1 lingurita cacao degresata – tolerat
  • esente  de vanilie, visine si rom
  • 2 plicuri gelatina pudra
  1. Se fac taiteii dukan, se intind intr-o tava tapetata si se dau la cuptor, atentie se rumenesc foarte repede !
  2. I-am pus intr-o forma ( 21 X 21 ) si am turnat peste ei un sirop facut din lapte + indulcitor + razatura de lamaie, i-am lasat sa se raceasca si i-am lasat 3 ore sa-si traga laptele ( daca va grabiti puteti sa-i puneti putin si la congelator dar nu prea mult ! ). Siropul trebuie sa acopere stratul de taitei
  3. Crema este simpla, o budinca facuta la aragaz sau microunde ca aicipizap.com14352664650151
  4. Dupa ce este gata se adauga iaurtul apoi gelatina hidratata ca aici  si se imparte in 2 parti inegale. In partea mai mare se adauga esenta de visine si vanilie , se toarna peste blatul pe care l-am scos din forma , am tapetat forma cu folie alimentara si l-am pus din nou , se da cateva minute la rece sa se intareasca putin iar in cealalta parte se adauga cacao si esenta de rom si am turnat deasupra

Dupa ~ 1 ora se poate portiona si servipizap.com14352666910161

Va doresc pofta buna !

Leave a Reply

