Omleta de vara

3Sant sigura ca oricine stie ca o faca…dar mie imi trezeste totdeauna amintiri din copilarie cand ne strangeam toti copii de pe strada la vreunul care era singur acasa si incropeam o omleta cu oua din cuibar si legume din gradina si mai ales eram asa de bucurosi ca ne faceam singuri dar cu ce pofta o mancam !

Acum s-au schimbat vremurile, cumpar totul din market… iar omleta am facut-o la microunde

Ingrediente:
pizap.com14354818119041

  • 6 muschiuleti de pui sau 1/2 piept de pui
  • o ceapa mica uscata/verde
  • un ardei gras
  • o rosie
  • 2 oua
  • sare, piper
  • leustean verde
  1. Toate ingredientele le-am tocat marunt
  2. Tava cuptorului cu microunde ( diametrul de 30cm ) am pus-o pentru un minut la incalzitpizap.com14356669833041
  3. Am pus intai carnea pana s-a albit apoi celelalte ingrediente pe rand
  4. Ultimele au fost oualele batute cu sare, piper si leustean

Am servit omleta stropita cu ketchup   alaturi de  castraveti de vara

Eu am avut pofta mare ceea ce va doresc si voua !

Leave a Reply

