Rulada cu budinca glazurata cu ciocolata

2Cand am vazut provocare la reteta  mi-a placut si am trecut la treaba, am respectat reteta cu foarte mici modificari

Sper sa o faceti, este foarte buna si nu se face greu, trebuie doar sa aveti rabdare sa se raceasca/intareasca ( si la mine mai trebuia lasata …)

Ingrediente:5

BLAT

  • 4 albusuri + 2 galbenusuri
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri iaurt
  • 2 linguri ness
  • SlimSugar  sau orice alt indulcitor dupa gust
  • 1 lingurita praf de copt
  • esente  de rom, ciocolata, alune si ciocolata, cozonac

UMPLUTURA

  • budinca de vanilie  /budinca de frisca/vanilie – tolerat
  • 2 galbenusuri
  • 500 ml lapte degresat
  • indulcitor nu am pus, budinca mea il are in compozitie
  • 1 lingurita seminte de mac – tolerat
  • 1 lingurita seminte de chia

GLAZURA

  1. Pregatim ingredientele pentru blat, tava ( 38 X 25 ) o tapetam cu hartie de copt, dam drumul la cuptor
  2. Albusurile amestecate cu un praf de sare se mixeaza, cand se albesc se adauga praful de copt, se continua pana se spumeaza tare
  3. Galbenusurile + indulcitorul +iaurtul + ness-ul + esentele se spumeaza apoi se adauga peste albusuri amestecand cu un tel manual, la sfarsit punem si taratele treptat3
  4. Compozitia se intinde in tava, se da la cuptor la 160gr (foc potrivit)
  5. Dupa ce s-a copt am rasturnat-o pe folia de silicon, se umezeste cu o carpa fartia si se scoate foarte usor. Tot in hartia in care am copt am rulat-o si am lasat-o sa se raceasca
  6. Praful de budinca l-am amestecat cu galbenusurile ramase ( n-aveam ce sa fac cu ele si era pacat ) , semintele de mac si chia iar la sfarsit  laptele rece cate un pic, se pune la foc sau la microunde cum am facut eu ca  aici
  7. Am acoperit budinca cu o folie chiar la suprafata si am lasat-o sa se raceasca4
  8. Budinca se intinde peste foaia de rulada, se ruleaza si se da la rece
  9. Facem glazura amestecamd toate ingredientele, se glazureaza, pentru ca era destula am adaugat putina cacao ( mai putin de o lingurita ) si m-am jucat putin deasupra

pofta-buna

Leave a Reply

