Prajitura cu crema de rubarba

5O prajitura cu crema usor acrisoara, merge foarte bine rece de la frigider pe caldurile din aceste zile

 Ingrediente :

BLATpizap.com14364649816941

  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingurita faina de konjac
  • SlimSugar  sau alt indulcitor dupa gust
  • 1 lingura ness
  • 2 lingurite cacao degresata  tolerat
  • 2 lingurite praf de copt
  • esente de rom, vanilie, ciocolata, unt, cozonac
  • un praf de sare

CREMA

  • 400gr rubarba ( congelata am avut )
  • SlimSugar sau alt indulcitor dupa gust
  • 500 ml lapte degresat
  • budinca  / budinca oricare/ 2 linguri  amidon  tolerat
  • esente de vanilie si pere kaiser ( sau oricare va plac )
  • 20 gr gelatina pudra

GLAZURA

  1. Separam oualele, albusurile + praful de sare semixeaza, cand se albesc se adauga si praful de copt, se continua pana devin ” bat “
  2. Galbenusurile + indulcitorul + esentele + ness-ul + cacao se mixeaza putin, oprim mixerul
  3. Adaugam peste albusuri treptat amestecul de galbenusuri treptat amestecand cu un tel manual de sus in jos usor,  apoi si taratele amestecate cu faina de konjac
  4. Compozitia se toarna intr-o forma si o coacem la 160 gr ( foc mic spre mare )
  5. Cat se coace blatul nu stam, facem crema :Se pune intai gelatina la hidratat,  rubarba asa inghetata am presarat-o cu indulcitor, i-am pus un capac si am pus-o la microunde 5 min , am amestecat si din nou 5 min. Puteti sa faceti si pe aragaz acelasi lucrupizap.com14364646321451
  6. Budinca se face conform instructiunilor, eu am facut tot la microunde ca AICI
  7. In budinca am adugat rubarba si pentru ca era inca calda am adaugat si gelatina. Daca s-a racit trebuie sa si lichefiati gelatina si apoi sa o adugati
  8. Gustati si daca mai este cazul adugati indulcitor, puneti esente si lasati sa se raceasca putin
  9. Forma in care am copt am tapetat-o cu folie alimentara, blatul l-am taiat in doua pe orizontala si l-am insiropat cu cafea neandulcita
  10. Peste primul blat din forma se toarna crema, urmeaza al 2-lea blat si se da la rece 
  11. Dupa cateva ore cand s-a intarit se face glazura, se scoate din forma prajitura si se toarna ciocolata alba, se mai lasa la rece pana se intareste

Cam mult de scris dar va asigur ca se face usor, mai mult dureaza pana se intareste

pofta buna

Leave a Reply

