Dulceata de ceapa dukan

3O reteta mai ciudata dar gustoasa cu mentiunea ca nu miroase a ceapa ! Se poate servi la un gratar, peste chiftele si  snitele fiind mai fade,  o garnitura cu legume…fiecare o sa descopere

Am facut o combinatie din mai multe retete sa mi se potriveasca dar sa fie si dukan. Bineanteles ca nu se aseamana cu dulceata de ceapa care contine zahar brun sau alb, indulcitorul nu se caramelizeaza numai ca finalul mi-a placut cum sper ca o sa va placa si voua 

Ingrediente :

  • 1/2 ceapa rosie ( cantarita dupa ce a fost taiata )
  • sos de soia
  • otet balsamic
  • 3 linguri SlimSugar  sau alt indulcitor dupa gust
  • 1oo ml apa
  1. Ceapa taiata pestisori se amesteca cu indulcitorul se lasa peste noapte la rece. Nu uitati sa acoperiti foarte bine bolul cu folie alimentara in doua straturi sau cu un capac etans altfel frigiderul vostru va avea un miros foarte pregnant de ceapa !pizap.com14363839982551
  2. A doua zi se pune la foc, se adauga apa si dupa ~ 30 min punem otetul balsamic, sosul de soia, gustam si mai lasam sa fiarba pana se inmoaie bine ceapa si sosul scade. Daca dotriti puteti adauga vin alb/negru ( este tolerat ), sau daca va place ardeiat puneti piper, pudra de ardei iute…fiecare dupa gust adauga ce-i place
  3. Se opreste focul cand ceapa este moale,  dulceata este gata numai ca eu am pus blenderul vertical si am transformat-o intr-un sos pizap.com14363842457071

Spor la treaba si pofta buna !

Leave a Reply

