Ratatouille cu pui

1O mancare delicioasa de vara, faimoasa in intreaga lume, unii sustin ca ar avea origini in zona  franceza Provence , altii din Catalonia…Ce mai conteaza ,  este o mancare care se poate servi simpla sau cu o friptura langa ea, este perfecta pentru o zi de vara

Ingrediente :

  • o vanata ( sau mai multe, in functie de nr persoanelor la masa )2
  • dovlecel
  • ardei gras ( daca aveti de mai multe culori cu atat mai bine )
  • rosii
  • usturoi
  • 1 foaie de dafin
  • sare, piper
  • putin cascaval dietetic  ras de presarat deasupra
  1. Intai am pregatit pulpele de pui  pe care le-am pus in punga magica cu cateva cuburi de sos bolognez dietetic    iar restul Cola, am inchis punga ( nu uitati sa-i daticateva gauri !) si intr-o cratita am pus la cuptor
  2. Vanata, dovleceii, ardeii si rosiile le-am taiat feliute, peste feliile de vinete si dovleci am presarat sare si dupa ce le-am lasat~ 15 min le-am spalt apoi sters cu prosop absorbant
  3. In vasul care va merge la cuptor se aseaza legumele intercalate, deasupra se toarna sucul de rosii ( facut la blender din rosii proaspete ), se da la cuptor acoperit la inceput pizap.com14368758630461
  4. Cand a fost gata am presarat cascavalul si am stins focul, vasul l-am mai lasat putin in cuptor cat sa se topeasca

Spor la treaba si pofta buna va doresc !

Leave a Reply

