Prajitura colorata

1Ingrediente :

BLAT

CREMA ROSIE – dulceata de rosii

CREMA ALBA

  • 300 ml lapte degresat
  • 1 lingura amidon – tolerat
  • SlimSugar sau alt indulcitor dupa gust
  • esente de vanilie si portocala
  • un iaurt mare grecesc degresat
  • 20 gr gelatina pudra

CREMA GALBENA

  • 300ml fanta zero
  • 1 lingura amidon – tolerat
  1. Incepem cu blatul, albusurile + un praf de sare se mixeaza, cand se albesc se adauga praful de copt
  2. Se mixeaza si galbenusurile + indulcitorul + esentele si se adauga peste albusuri treptat amestecand usor de sus in jos cu un tel manual apoi tot treptata se adauga solidele ( taratele + laptele praf + faina de konjac )
  3. Compozitia se toarna in tava ( 28 X 20 ) si se da la cuptor la 160 gr ( foc mic spre mare )pizap.com14372445051311
  4. Intre timp facem crema alba care este o budinca pe foc sau la microunde ca aici
  5. Dupa ce este gata se adauga iaurtul si gelatina hidratata si lichefiata, se da la rece sa se intareasca putin fiind prea lichida de la gelatina
  6. Dupa ce blatul s-a copt si racit se taie pe orizontala in doua, am tapetat o casoleta incapatoare ( blatul s-a mai strans iar tava in care am copt este maleabila ) am asezat primul blat l-am uns cu dulceata de rosii, peste am turnat budinca alba, am dat la rece sa se intareasca mai binepizap.com14372447474351
  7. Din fanta am facut crema tot la microunde 
  8. Am asezat al 2-lea blat, crema din fanta si la rece pana se intareste bine si poate fi portionata

1

Leave a Reply

