Tort spirala

1

Blaturile
  • Se pot face 2-3 blaturi de pandispan depinde de marimea tortului, eu am preferat sa cumpar foi din comert
Crema de ganache1
  • 400 gr ciocolata 74%
  • 800 ml frisca Pilos
  • 100 gr unt 82%
De insiropat

Scrisul cu icing

  • un albus
  • zahar pudra cat sa iasa o pasta

Decor

  • frisca batuta + 1 lingura ganache ( atat mi-a ramas )
  1. Se incepe cu crema ganache care trebuie sa stea cateva ore la rece , frisca se pune la incalzit ( sa nu fiarba ! ) cand este fierbinte se adauga ciocolata rupta se lasa 5 minute apoi se amesteca energic pana se topeste foarte bine ciocolata iar la sfarsit se adauga untulpizap.com14374159972891
  2. Se lasa sa se raceasca apoi se pune la frigider pentru cel putin 6 ore ( cum am facut si eu ), cel mai bine de seara pana dimineata sau la congelator o ora
  3. Foile de pandispan le-am masurat dupa o forma cu inel de 22 cm iar la inaltime mai inalte putin, le-am decupat
  4. Ganache-ul l-am mixat ( doar jumatate din cantitate )  si am luat fiecare foaie am insiropat si am intins crema, am rulat si pe celelalte in continuare ( forma de melc )pizap.com14374161223901
  5. Cand am terminat am strans inelul si am lasat peste noapte sa se intareasca 
  6. A doua zi am mixat restul de ganache si am decorat

spor la treaba

 

 
Leave a Reply

