Clafoutis cu rubarba la microunde

1

O reteta usoara, fara tolerate dar se consuma in PL4

Ingrediente :

  • 4 oua
  • 400 gr rubarba
  • 4 linguri tarate de grau
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 500 gr iaurt degresat
  • SlimSugar  sau alt indulcitor dupa gust
  • esente  de cozonac, unt, vanilie si zmeura

Se poate face  simplu amestecand cu un  tel manual sau cu ajutorul2 A robotului de bucatarie

  1. Am amestecat oualele + indulcitorul + esentele 1 minut
  2. Se adauga alternativ taratele amestecate cu faina de konjac  si iaurtul, se mai agita putin si gata !3
  3. In forma  de tarta ( cu diametrul de 22 cm ) se pune rubarba ( a mea a fost congelata, se pune asa cum este inghetata ) si peste ea se toarna compozitia care este ca si cea de clatite ( curgatoare )
  4. Forma  am pus-o in cuptorul MW pe tava lui, am setat la 20min
  5. Pentu ca nu mi-a placut ca nu s-a rumenit am pus-o pentru 5 min in cuptorul aragazului la grill

pizap.com14455469799401

Leave a Reply

