Inghetata cu budinca de rubarba

7

Ingrediente :
  • 400 gr rubarba
  • 2 linguri amidon / 1 plic budinca
  • 500 ml lapte degresat
  • SlimSugar  sau alt indulcitor dupa gust
  •  Sirop de casune
  1. Rubarba mea a fost congelata,am pus-o la foc mic pana s-a fiert( daca aveti proaspata o puneti cu putina apa la fiert )
  2.  Amidonul l-am amestecat cu putin lapte rece + indulcitor
  3. Dupa ce rubarba a fost fiarta am oprit focul6
  4. Am adaugat peste ea restul de lapte si la sfarsit amidonul dizolvat
  5. Am mutat compozitia intr-un vas care merge la microunde si acolo am terminat budinca ca  AICI
  6. Budinca se lasa la racit apoi la frigider cel putin 4 ore cu o folie deasupra( sau la congelator o ora daca va grabiti )
  7. Dupa ce s-a racit am amestecat budinca cu 400 gr iaurt degresat
  8. Din compozitie am oprit 500 gr ( mai mult nu merge la Aparatul de inghetata, restul la frigider pentru o alta inghetata ) , am pus in Aparat si in 30min a fost gata

pofta buna (3)

 

Leave a Reply

