Inteligenta cu rubarba

pizap.com14396300898451

Ingrediente :pizap.com14396262642771
  • 6 oua
  • 6 linguri tarate de ovaz
  • 2 linguri arorut / amidon / 1 plic budinca – tolerat
  •  SlimSugar  sau alt indulcitor dupa gust ( tineti cont ca rubarba este acrisoara )
  • 150 gr branza degresata
  • 500 ml lapte degresat
  • esente  de vanilie si zmeura
  • 300 gr rubarba
  • un praf de sarepizap.com14396260825101
  1. Galbenusurile se amesteca cu indulcitorul,branza, taratele, amidonul, esentele,  se lasa la hidratat
  2. Albusurile se bat spuma si se adauga peste compozitia de mai sus alternand cu laptele amestecand incet cu telul si rotind castronul in asa fel incat sa nu ramana albusurile neancorporate
  3. Va rezulta o compozitie lichida care se toarna in tava ( 28 X 20 ) desi este de silicon tot am captusit-o cu hartie de copt sa pot sa scot mai bine prajitura la final, peste compozitie am pus rubarba ( a mea a fost congelata ) unele bucati le-am aruncat de sus sa se duca mai la fund, altele la suprafata
  4. Se da la copt la cuptorul preancalzit la 160 gr ( foc mic spre mediu ) 
  5. Nu se portioneaza decat atunci cand este rece . Eu am facut-o seara si a 2-a zi am taiat-o

Sa aveti , pofta buna

Leave a Reply

