Rulada de cascaval cu muschi afumat

4

Cascavalul si muschiul putem sa le mancam si ca atare dar parca daca sant altfel aranjate se servesc mai cu placere si mai mult decat atat le servim cu intreaga familie si nici nu se face greu in maxim un sfert de ora este deja la frigider rulada

Evident puteti sa puneti si altceva in afara de muschi de vita numai sa fie compatibil cu dukan

Ingrediente :

  • 250 gr  cascaval dietetic ( atat am avut si a fost suficient )
  • ~ 200 gr muschi de vita afumat
  1. Pregatiti ingredientele sa le aveti la indemana iar pe masa de lucru puneti 2 folii alimentare usor suprapuse la mijloc
  2. Cascavalul se taie cubulete si se topeste fie la baine-marie fie in reprize de cate un minut la microunde ( eu asa am facut )
  3. Cascavalul topit se intinde pe folia pregatita cu o spatula/ lingura sa aiba cat de cat o forma dreptunghiulara ( se mai aranjeaza si mai tarziu , nu exagerati )pizap.com14397386333471
  4. Peste cascaval se aseaza feliile de muschi ( mi-ar fi placut cateva  suvite de ardei rosu dar n-am avut )
  5. Cu ajutorul foliei incepem sa rulam cat mai strans
  6. Dupa ce am terminat strangem folia la capete si aranjam rulada cum ne placepizap.com14397387935801
  7. Se da la rece cateva ore sau la congelator ( cum am facut eu ) pentru o ora

Sa o serviti cu placere !

Leave a Reply

