Chifle cu somon afumat

1 a

Sant foarte satioase, bune de luat la pachet / la drum, mai comode decat un sandwich

Ingrediente :

  • 4 linguri tarate de ovaz 
  • 2 linguri drojdie inactiva
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 2 linguri tarate de grau
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri gluten
  • 1 pachet ( 10 gr ) drojdie uscata
  • 150 ml lapte degresat
  • 200 gr somon afumat
  • sare nu se pune, are somonul destula !
  1. Se amesteca toate ingredientele ( taratele de ovaz, drojdiainactiva, faina de konjac, taratele de grau, laptele praf, glutenul, drojdia uscata ) cu laptele caldut
  2. Somonul afumat ( am avut tacamuri de somon pe care le-am curatat ) se pune in robot si se face pasta, se adauga peste compozitia de mai sus si se amesteca bine2
  3. A iesit multa grasime , chiar daca este grasime sanatoasa tot mi s-a parut multa asa ca am mutat aluatul in alt bol, l-am acoperit si l-am lasat o ora la dospit
  4. Dupa o ora am modelat aluatul si din nou l-am lasat inca o jumatate de ora la dospit apoi l-am pus la copt la 160 gr ( foc mic spre mediu )

Au iesit putin mai bronzate dar sant foarte bune

Va doresc pofta buna !

Leave a Reply

