Pizza dukan la tigaie

1

Foarte buna, satioasa ( n-am putut sa mananc mai mult de jumatate ) numai buna in Atac sau PP fara tolerate

Blat
Topping
  1. Intai de toate asigurati-va ca aveti o tigaie antiaderenta cu capac ( e bine sa fie transparent pentru a avea control ). Tigaia mea este york din ceramica cu diametrul mic de 22 cmpizap.com14402465580631
  2. Se face blatul amestecand toate ingredientele de mai sus, va iesi un aluat subtire dar care nu curge ( se vede in poza
  3. Aluatul se lasa 20 min si intre timp pregatim ingredientele pe care le vom pune deasupra. Aici fiecare pune ceea ce-i place/ ce are prin frigider
  4. Ceapa am taiat-o pestisori, carnea din conserva maruntita , oul putin batut si cascavalul ras prin razatoarea mica
  5. In tigaie am intins aluatul, tigaia am pus-o pe ochiul mare dat la minim iar deasupra ochiului trebuie pus o tabla, un grilaj sa nu se arda pizzapizap.com14402466524551
  6. Peste aluat am pus ceapa, carnea de curcan, oul si cascavalul ras
  7. Am pus capacul si am dat drumul la ochiul cel mai mare dar focul foarte mic 
  8. Stati cu ochii pe ea, se face destul de repede ~ 15 min si nu ridicati prea des capacul , iese caldura si mariti timpul de coacere
 
Am servit cu ketchup  si  gem de ardei iuti
Pofta buna va doresc !
Leave a Reply

