Rulada de spanac cu somon

1

Am gasit spanac la piata, m-am gandit sa fac pe langa mancare si un aperitiv daca tot mai aveam somon afumat de la Chifle cu somon
Blat
  • 100 gr spanac oparit  si bine scurs
  • 4 oua
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 1 lingurita faina de konjac
  • o lingurita praf de copt
  • un praf de sare
Umplutura
  • 1/2 conserva de curcan ( ramasa de la Pizza dukan la tigaie )
  • 150 gr somon afumat
  • putina zeama de lamaie
  • ceapa verde
  • marar verde
  1. Spanacul impreuna cu galbenusurile, taratele,  faina de konjac si praful de copt le-am pus in robotel si le-am mixat
  2. Albusurile spumate bine cu un praf de sare se pun cate putin peste amestecul de mai sus pe care l-am mutat intr-un bol2
  3. Compozitia am pus-o intr-o tava ( 32 X 25 ) tapetata cu hartie de copt, am dat la cuptorul preancins la 160 gr3
  4. Dupa ce s-a copt am rasturnat foia pe o folie de silicon, am luat hartia si am rulat asa fierbinte  tot in folia  pe care am copt4
  5. Ingredientele pentru umplutura le-am mixat tot la robotel 
  6. Cand foaia s-a racit am intins compozitia, am rulat-o si am dat-o la rece

Reteta este foarte usoara, se face si repede asa ca va doresc pofta buna !

Leave a Reply

