Ciorba de perisoare

1 ciorba

Este una din cele mai populare ciorbe nu cred ca lipseste de pe mesele romanilor. Fiecare gospodina o face in felul ei poate fi facuta dulce sau acra, cu mai mult sau mai putin zarzavat dupa gustul fiecaruia. Eu o fac si cu supa din oase care pot fi cu carne sau fara

Ingrediente :

  • 2 oase de porc cu multa carne
  • piept si copane de pui dezosate tocate acasa
  • ceapa uscata si verde
  • morcov
  • albitura( patrunjel si pastarnac )
  • telina ( radacina si frunze )
  • rosii
  • Zarzavat cu sare
  • macris
  • 1 ou
  • leustean si tarhon
  •  putina sare, piper
  1. Oasele le-am pus in apa rece la fiert in oala sub presiune pentru 20 min de cand a inceput sa fiarba
  2. Intre timp am tocat carnea pe care am amestecat-o cu sare, piper , ou si putin patrunjel . Se amesteca foarte bine si se pune la frigider2 ciorba
  3. Zarzavatul se spala, curata si se taie cuburi sau se da pe razatoare, rosiile se dau  la blender sau pe razatoare , le facem suc
  4. Se scot oasele din supa, se poate scoate carnea si pune in
    ciorba, eu am un catel care ma astepta…
  5. In supa strecurata in alta oala se pune zarzavatul sa dea in fiert si dupa ce se fac perisoarele cu mana umeda le punem si pe acestea3 ciorba
  6. Cand se ridica deasupra este sem ca s-au fiert, ciorba este gata ramane sa stingem focul adaugam verdeata ( macrisul, leusteanul si tarhonul ) si gata ciorba noastra

Cine a zis ca in dieta nu se mananca bine ?

Sa aveti pofta buna !

 

Leave a Reply

