Turnata cu rubarba

3

Ingrediente : 6
  • 500 gr rubarba
  • 4 oua
  • SLIM sau alt indulcitor dupa gust
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 2 lingurite faina de konjac
  • 2 linguri budinca/ amidon/ faina de soia 
  • 500 gr branza degresata
  • 500 ml lapte degresat
  • esente de unt, cozonac, zmeura, pudra de vanilie
  1. Rubarba mea fiind congelata am pus-o intr-o strecuratoare sa se dezghete ( aluatul fiind mai fluid plus zeama din ea ar fi fost prea mult )
  2. Oualele + indulcitorul + esentele le-am mizat putin, in timp ce mixerul mergea am adaugat alternativ branza si laptele
  3. La sfarsit taratele + faina de konjac + praful de budinca amestecate le-am adaugat treptat, amestecand cu un tel manual sa nu faca cocoloase4
  4. Aluatul l-am lasat 1/2 ora amestecand ocazional in el
  5. In tava ( 28 X 20 ) captusita cu folie alimentara ( desi este de silicon am vrut sa iasa bine din tava prajitura ) am imprastiat rubarba si peste am turnat aluatul5
  6. Se da la cuptorul preancalzit  la 160 gr, cand este coapta se lasa putin sa se racoreasca si prin rasturnare se aseaza pe o tava
  7. Se dezlipeste folia, se lasa prajitura sa se raceasca bine apoi se poate felia
  8. Daca doriti puteti sa o pudrati cu indulcitor

Spor la treaba si …  *:-* sărut *[]--- bucătar

pofta buna

Leave a Reply

