Sapun de corp homemade

1

Am tot vazut ca se poate face si sapun de corp pe langa cel de rufe bine cunoscut, mi-am zis ca incercarea moarte n-are si sant foarte incantata deja ma gandesc la alte combinatii

Se face foarte usor, ingredientele pe care le-am ales nu costa mult si mai mult decat atat sant naturale, ceara de albine se poate procura de la Magazinele Apicole, eu am luat din Targul de miere 

Nu contine coloranti artificiali, culoarea se datoreaza exclusiv ingredientelor, are un miros deosebit aaaaa

Eu am folosit cate 35 gr din fiecare ingredient si mi-au iesit doua sapunuri( poza in care il tin in palma se vede si marimea )

Ingrediente :

  1. Am cantarit ingredientele
  2. Le-am pus intr-un ibric ( va fi mai usor de manevrat) iar ibricul intr-un vas cu apa ( baine-marie ) si pe foc mic, se lasa pana se topesc toate6
  3. Cand a inceput sa se topeasca am inceput sa amestec cu un bat de frigaruie
  4. Dupa ce s-au topit foarte bine toate ingredientele am luat ibricul , l-am pus pe un fund de lemn si am amestecat compozitia cu blenderul vertical, incepe sa-si schimbe culoarea dar se amesteca foarte bine ingredientele7
  5. Inca era lichida compozitia si am pus-o in forme de silicon
  6. Am invelit forma cu o panza si am depozitat-o intr-un colt jos pe gresie sau puteti undeva unde este mai rece dar nu in frigider, prinde umezeala !
  7. Dupa vreo 5 ore am vazut sa a inceput sa se desprinda de pe marginile formei,am scos sapunurile si le-am pus pe un gratar
  8. Daca aveti rabdare lasati sapunul 2-3 saptamani sa se termine procesul de saponificare, sa se intareasca bine
  9. Evident ca eu n-am avut, l-am si folosit si am fost foarte incantata, nu face clabuc dar curata, hidrateaza, ramane o piele curata
  10. NU inlocuieste gelul de dus se foloseste  ultimul inainte de a va limpezi  aplicati sapunul pe toata suprafata corpului, apoi masati usor timp de 10 – 15 minute cu o manusa sau un burete de lufa. Pentru o piele frumoasa si catifelata este de ajuns masarea si spalarea corpului cu acest sapun o data pe zi. Nu usuca pielea deci nu este necesara ungerea corpului cu crema. Sapunul in sine este cremos si hidrateaza.
    Eu am pielea uscata si de obicei dupa dus/baie trebuie sa ma cremuiesc pe toata pielea de data asta n-a mai fost nevoie     *:) fericit *:) fericit

Sper sa-l inercati si sa-l folositi sanatoase ! *:-* sărut *:-* sărut *:-* sărut 

Leave a Reply

