Curcan lipicios la Slow cooker

2

Slow cooker

  •  gateste la temperaturi reduse chiar si o zi doua ( sant persoane care pregatesc oala cu tot ce-i trebuie, da drumul pleaca la servici si cand se intorc au mancarea  gata, eu dau drumul seara 3-4 ore si dimineata inca 2-3 pentru masa de pranz )
  • mancarea nu se lipeste, nu trebuie amestecat in ea, chiar nu este indicat sa se ridice capacul prea des
  • lichidul nu se evapora chiar daca capacul nu este etans
  • gatirea lenta nu distruge instantaneu marea majoritate a vitaminelor si mineralelor asa cum se intampla cand mancarea este pe foc 

 Daca nu aveti Slow cooker se poate face si la cuptorul aragazului

Ingrediente

  • 2 aripi de curcan
  • Coca Cola Zero
  • sare, piper

Sos bolognez dukan

Garnitura

  • 3 vinete mici
  • sare
  • 1 lingurita ulei de masline
  1. Aripile dupa ce le-am curatat de pielite le-am pus in slow cooker, le-am sarat si piperat, am turnat Coca Cola cat sa le acopere
  2. Am setat oala si am lasat -o 3 ore seara si a 2-a zi 2 ore
  3. Dupa trecerea timpului lichidul ramas l-am aruncat, carnea era patrunsa binecurcan 2
  4. Deasupra am pus sosul si am mai lasat sa merga oala inca o ora
  5. Intre timp vinetele le-am taiat bucati, le-am sarat si le-am frecat sa se sareze toate bucatile,  le-am pus intr-o strecuratoare cu o farfurie deasupara drept greutate si le-am lasat vreo jumatate de oracurcan 3
  6. Le-am scos din strecuratoare, le-am mai stors putin in maini
    si le-am pus intr-o tava intr-un singur strat (n-am vrut sa se innabuse, sa se caramelizeze un pic) iar cu un spray cu ulei am dat cateva puf-uri peste ele
  7. Se pun la cuptor

In speranta ca o sa va placa, eutemia-i.italic

Leave a Reply

