Tarta cu goji proaspete

1

Da, sant goji proaspete le-am gasit pe piata, noroc ca am intrebat credeam ca sant coarne *:)) hohote de râs

Coaja de tarta

  • 125 gr branza degresata ( 1/2 dintr-o cutie Lacteea )2
  • 1 ou
  • SlimSugar sau alt indulcitor dupa gust
  • 4 linguti tarate de ovaz
  • 2 linguri tarate de grau
  • 2 linguri pudra de drojdie inactiva
  • 2 linguri tarate de psyllium
  • 1 lingurita faina de konjac
  • esente  de vanilie, cozonac si unt
  • praf de copt n-am pus, am vrut sa iasa coaja crocanta

Crema

  • 500 ml lapte degresat
  • 2 linguri praf de budinca de vanilie-fierbere / amidon tolerat
  • indulcitor nu am pus, budinca mea are
  • 125 gr branza degresata
  • 200 gr iaurt degresat
  • 2 plicuri gelatina pudra

Fructe

  • goji proaspete
  • dovleac 

Topping

  • 250 ml apa
  • 1/2 plic de gelatina pudr
    a
  • SlimSugar sau alt indulcitor dupa gust
  • 1-2 picaturi de colorant alimentar ( obtional )
  1. Aluatul pentru coaja se face amestecand toate ingredientele. Intre doua folii alimentare se intinde cu sucitorul apoi se aseaza in forma de tarta ( diametrul 22 cm ) , se inteapa cu o furculita si se da la cuptor la 160gr
  2. Cand a fost coapta se scoate, se lasa pe un gratar sa se racoreasca3
  3. Pregatim si dovleacul sa se raceasca, eu l-am taiat bastonase mici si l-am pus la microunde intr-un singur strat sa nu se inabuse, am vrut bastonasele sa fie independente
  4. Crema este o budinca pe care o faceti dupa instructiuni ca AICI , dupa ce a fost gata se adauga branza , iaurtul si gelatina hidratata ca AICI4
  5. O lasam putin la rece sa se intareasca, forma in care am facut tarta o tapetatam cu folie alimentara, asezam coaja de tarta si turnam crema in ea
  6. Deasupra presaram fructelepizap.com14429250682721
  7. Facem si gelatina colorata / sau nu dupa cum vreti : hidratam gelatina o deshidratam la microunde sau pe baine-marie si la sfarsit se adauga colorantul
  8. Se lasa sa se racoreasca putin si se toarna incepand din mijlocul tartei pana o acoperapizap.com14429252766611
  9. O dam la rece si cand este intarita bine se poate servi 

Spor la treaba si…pofta buna la dovleac

Leave a Reply

