Marmorata cu goji proaspete


6

Blat

Crema

  • 2 linguri budinca de vanilie-fierbere  / alta budinca / amidon – tolerat
  • budinca mea are indulcitor, nu am pus
  • 500 ml lapte degresat
  • 4oo gr iaurt degresat
  • 20 gr gelatina pudra
  • esente  de caise,vanilie
  • 1 lingurita cacao – tolerat

Decor

goji proaspete

  1. Scoatem toate ingredientele sa fie la indemana, pregatim forma si dam drumul la cuptor la 160gr ( foc mic spre potrivit )
  2. Albusurile se bat spuma cu praful de sare, cand se albesc se adauga praful de copt
  3. Galbenusurile + indulcitorul + esentele se mixeaza cat sa se albeasca si sa creasca in volum
  4. Se opreste mixerul, se inlocuieste cu un tel manual /spatula
  5. In albusuri se adauga treptat amestecul de galbenusuri amestecand incet de sus in jos si rotind vasul, apoi tot treptat amestecul solid ( taratele + faina konjac + laptele praf pe care le-am amestecat inainte )3
  6. Compozitia se toarna in tava, se da la copt
  7. Dupa ce s-a copt se scoate pe un gratar sa se raceasca apoi se taie in doua pe orizontal ( eu folosesc un fir de guta )
  8. Crema este o budinca pe care o faceti  dupa instructiuni fie la foc fie la microunde ca AICI
  9. Cand este gata se adauga iaurtul si apoi gelatina hidratata/ lichefiata ca
    AICI
  10. O lasam la rece putin pentru ca este cam lichida
  11. Forma in care am copt se tapeteaza cu folie alimentara, se aseaza un blat,  1/2 din crema
  12. Restul de crema se imparte in 2 bolur si intr-unul se adauga cacao4
  13. Dupa ce am pus al 2-lea blat punem cate o lingura alba, una neagra…in mijloc si incercati sa puneti in acelasi loc5
  14. Deasupra am ornat cu goji si am pus prajitura la rece
  15. Dupa 2 ore se putea servi

Spor la treaba si…
pofta buna

 

Leave a Reply

