Tarta cu dovleac deshidratat

3

Asta toamna am deshidratat dovleac  iar acum pot sa-l folosesc in diverse moduri. De data asta am facut tarta

Blat5


Crema

  • 500ml lapte degresat
  • 100gr budinca de vanilie fierbere / alta budinca /2 linguri amidon tolerat
  •  budinca mea contine indulcitor


    Dovleac deshidratat( sau daca aveti proaspat )

Glazura

  • 1 plic gelatina
  • 250ml apa
  • 1 lingura eritrit
  • putin colorant alimentar rosu ( obtional )
  1. Intai se pune dovleacul la hidratat si apoi la scurs
  2. Facem si aluatul amestecand toate ingredientele si-l intindem in forma inclusiv pe peretii acesteia
  3. Se coace destul de repede, asa ca fiti atente la cuptor !4
  4. Dovleacul se pune in apa sa se deshidrateze apoi intr-o strecuratoare se lasa la scurs, am adaugat si goji
  5. Facem si budinca, eu o fac ca AICI  , o lasam sa se racoreasca si o turnam peste coaja de tarta pe care am pus-o in forma in care am copt tapetata cu folie alimentara
  6. Deasupra presaram dovleacul6
  7. Gelatina hidratata/lichefiata se adauga in apa, punem indulctorul, colorantul alimentar si lasam putin la rece sa se lege un pic, sa nu fie prea curgatoare, se toarna peste dovleac, se da la rece si se serveste cu maaare placere

spor la treaba - dovleac

Leave a Reply

