Cornete cu crema de vanilie

pizap.com14432799541181

Daca avem forme  atunci sa le imbracam !

Am decis sa le umplu cu o crema de vanilie dar se pot umple dupa imaginatie cu ciocolata, crema de branza, frisca…

Aluat rulouri

  • 200 gr urda   ( este cu chia  ) / orice fel de branza degresata )
  • 1 ou
  • un praf de sarepizap.com14432837685001
  • 2 linguri  slimsugar sau alt indulcitor dupa gust
  • esente  de cozonac, unt, vanilie
  • 4 linguri tarate de ovaz
  • 6 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri arorut   – tolerat
  • 2 linguri gluten
  • putin ulei pentru uns formele

Crema 

  • 500 ml lapte degresat
  • 2 linguri budinca de vanilie fierbere  / alta budinca / amidon – tolerat
  • 3 galbenusuri
  • budinca mea contine indulcitor

Se pudreaza cu

eritritol cu vanilie  / indulcitor rasnit

  1. Din ingredientele pentru aluat in ordinea scrisa am facut un aluat, l-am infasurat in folie alimentara si l-am lasat la rece 30 minpizap.com14432792264831
  2. Am luat cate putin din aluat ( restul ramane la rece ) si l-am intins intre doua folii alimentare sa nu se lipeasca, l-am taiat fasii
  3. Formele le-am uns cu putin ulei si am inceput sa infasor fasiile putin suprapuse
  4. Dupa ce le-am terminat le-am pus la copt prima data drepte in tava dar cand am vazut ca se coc cam repede deasupra le-am culcatpizap.com14432793582681
  5. Cand au fost gata le-am scos si dupa ce s-au racorit le-am scos de pe forme
  6. Relativ s-au scos bine dar  data viitoare  am sa pun hartie de copt pe fiecare cornet ceea ce va sfatuiesc si pe voi
  7. Intre timp am facut budinca ,amestecand galbenusurile cu praful de budinca si putin lapte, restul se pune la incalzit apoi se adauga peste laptele fiert amestecul budinca-galbenusuri. se face pe foc sau la microunde ca aici pizap.com14432794218661
  8. Cand ambele s-au racit cornetele se umplu cu crema de vanilie, se pudreaza cu indulcitor pudra si sa aveti …pofta buna
Leave a Reply

