KFC din ciocanele

1

Pentru ca sotul meu nici n-a stiut ca mananca dukan am repetat KFC dukan  dar de data asta am facut cu ciocanele sa fie mai multa carne
Ingrediente
  • ciocanele
  • 1 ou
  • 1 lingura amidon – tolerat
  • 2 linguri tarate de grau
  • sare, piper
  • foi de dafin
  • ierburi aromatice : oregano, rozmarin
  • chili ( pudra de ardei iute )
  1. Ciocanelelelor le-am dat pielita jos si cu ajutorul unui cutit am tras toata carnea la o extremitate a osului
  2. Se pune la foc o oala cu apa in care am adugat 1 lingura de sare, piper boabe si foi de dafin
  3. Cand apa a dat in clocot si sarea era dizolvata am pus ciocanelele si le-am lasat 5 min la fiert
  4. Am oprit focul si le-am lasat pana s-a racit apoi am pus oala in frigider( am facut asta dimineata si seara am continuat )2

  5. Seara am scos ciocanelele, le-am sters cu prosoape absorbante
  6. Oul se amesteca cu sare, piper, ierburi aromatice si chili, se adauga amidonul3
  7. Se dau cioanelele prin ou, tarate si pentru ca mai ramasese ou am mai dat odata prin el
  8. Se pun la cuptor intr-o tava tapetata cu hartie de copt

Le-am servit cu salata din  varza murata de vara

Va doresc,
spor la treaba

Leave a Reply

