Cornete cu vanilie si ciocolata

1Daca mi-a ramas crema de la Cornetele cu vanilie   si pentru ca au fost foarte bune, mi-am zis sa mai fac o tura, de data asta am schimbat ingredientele aluatului si cum v-am sfatuit peste cornete am pus hartie de copt si a fost foarte bine2

Aluatul :

  • 200 gr urda cu chia ( sau branza degresata dar bine scursa )
  • 1 ou
  • 2 linguri slimsugar  sau alt indulcitor dupa gust
  • 2 linguri pudra de drojdie inactiva  / fulgi
  • 3 linguri lapte praf degresat
  • 2 linguri taraye de psyllium
  • 2 linguri tarate de grau
  • 1 lingura amidon- tolerat
  • esente de cozonac, unt, vanilie, ciocolata
  • 1 lingurita  ulei de cocos tolerat 

Crema 

  • este crema de vanilie de la reteta

Glazura de ciocolata

  • 2 lingurite cacao degresata – tolerat
  • 6 lingurite lapte praf degresat
  • indulcitor
  • 1 lingurita faina de konjac
  • lapte degresat cat sa iasa o pasta curgatoare nu prea fluida
  1. Aluatul se face amestecand toate ingredientele in ordinea data, dupa ce a fost gata l-am impachetat intr-o folie alimentara si pentru 15 min l-am pus in congelator sa se intareasca bine ( uleiul de cocos il va ajuta )
  2. Se intinde aluatul intre 2 folii alimentare si se taie in fasii cam de 2 cm 
  3. Formele de cornet se invelesc in hartie de copt ( se taie un patrat se umezeste si apoi stoarce , se muleaza pe cornet iar surplusul sa fie in partea de sus, se baga in interior )pizap.com14434421602261
  4. Incepem sa rulam benzile de aluat de la varf pana sus sau cat doriti sa fie de mari
  5. Se pun in tava la copt la foc potrivit, cand sant gata se trage de surplusul de hartie si ies foarte usor
  6. Se face crema ca Aici
  7. Glazura se face amestecand toate ingredientele la rece, fiecare cornet se trece prin glazura, se aseaza drepte ( le-am pus in tava si ca opritor am pus manusa de bucatarie ) se dau la rece sa se intareasca
  8. Intre timp crema s-a racit, se unplu cornetele cu ea si fiindca mi-a ramas glazura am pus intr-o punguta si am facut cateva linii peste cornete

Asta-i tot, sa aveti spor la treaba si …pofta buna

 

 

 

 

Leave a Reply

