Forme pentru rulouri

3

Dupa ce am facut formele pentu Cornete  am vrut sa fac si pentru rulouri

De acum am dexteritate, sant mai usor de facut doar ca mi-a luat ceva timp sa astept materia prima…*:-w aştept*:(( plângând

Dupa cum se vede din poze aveti nevoie de :

  •  doze de bere ( merg si de sucuri )
  • o foarfeca ( am folosit-o pe cea de bucatarie
  • un patent cu ciocul lung
  • un cater sau un cutitas 
  • un capsator
  • un marker permanent
  1. Doza se taie la ambele capete
  2. Se obtine un sul care va fi taiat si rezulta un dreptunghi2
  3. Dreptunghiul se imparte in doua si se vor indoi margile pe 3 laturi spre scrisul de pe cutie cu ajutorul patentului
  4. Se ruleaza formandu-se un tub si se capseaza la a
    mbele capete
  5. Pe partea cu scrisul am facut cu ajutorul unui pix care nu scria si cateva liniute, cerculete…

alex-brush.regular

Leave a Reply

