Prajitura din resturi

pizap.com14439800225383Este din seria ” nimic nu se arunca ” , aveam in frigider albusuri , putina crema  ,  branza si un pic de iaurt. Dupa ce le-am combinat a iesit o prajitura foarte buna 

Aluat

Crema

  1. Mie imi place sa-mi pun toate ingredientele la indemana  desi n-am pus faina de konjac si branza*:-$ nu mai spune la nimeni, şşş!    ( nu neaparat pentru poza ! )pizap.com14439803270781
  2. Albusurile se mixeaza cu praful de sare, cand au ince
    put sa se albeasca se adauga praful de copt, se continua pana stau tepene si atunci se adauga indulcitorul pudra, se mai continua mixarea 2-3 minute
  3. Se opreste mixerul, se inlocuieste cu un tel manual si se adauga treptat amestecul ingredientelor solide 
  4. Pentru ca aluatul era cam vartos am adugat si 2 linguri de iaurtpizap.com14439804615421
  5. In tava ( 28 X 20 ) – a mea este de silicon, nu am pus hartie de copt – se toarna jumatate din cantitatea de aluat, se da la copt ~10 min pana prinde o crusta deasuprapizap.com14439805855601
  6. Crema am mixat-o cu branza degresata si am turnat-o deasupra prajiturii, am intins-o si apoi am turnat si restul de aluat
  7. Cand a fost gata ( eu incerc cu un bat de frigaruie ) se scoate pe un gratar sa se raceasca

Se serveste cu placere, va doresc

pofta buna

Leave a Reply

