Pizza cu blat de conopida


1a Cand am facut Briosele  am zis ca fac si o pizza…dar m-am razgandit ! Piata fiind plina de conopida m-am hotarat, gata o fac !

“Blat”2

  • 400 gr conopida curatata de frunze
  • 2 oua
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 2 linguri faina de soia – tolerat
  • 2 linguri pudra de drojdie inactiva
  • 1 pachetel drojdie uscata
  • sare
  • oregano, praf de ginger

Umplutura

Topping

Am servit cu ketchup fara zahar   si Gem de ardei iuti

  1. Conopida se curata de frunze, se desface in buchetele si o maruntim ca pe orez in robot/ blender – fiecare cu ce are 
  2. Punem o oala cu apa si sare la fiert, cand este foarte fierbite se adauga conopida sa dea un clocot, se scurge intr-o strecuratoare mai deasa, se lasa sa se raceasca si sa se scurga bine3
  3. Batem oualele impreuna cu condimentele, rasturnam peste conopida si adaugam si restul ingredientelor
  4. Compozitia obtinuta se aseaza intr-o forma ( a mea este de tarta ), se ridica putin marginile ( cu degetele usor umezite )
    4
  5. Pregatim umplutura cu ce avem prin frigider si se da la coptla200 gr ( foc mare spre maxim – depinde de cuptorul fiecaruia )
  6. Cand este aproape gata se presara cascavalul deasupra

alex-brush.regular

 

 

Leave a Reply

