Cozonac pufos dukan

1Chiar daca eram ocupata am avut timp sa pun ingredientele in cuva iar masina de paine sa-si faca treaba

Aluat2

  • 1 lingurita ulei de masline
  • 200 ml lapte degresat
  • 2 oua
  • SlimSugar sau alt indulcitor dupa gust
  • 6 linguri tarate de ovaz
  • 3 linguri tarate de grau
  • 3 linguri tarate de psyllium
  • 3 linguri lapte praf degresat 0,1%
  • 1 lingurita faina de konjac
  • 2 linguri faina de soia – tolerat
  • 5 linguri gluten de grau     tolerat
  • esente de cozonac, unt, vanilie, rom si nuca
  • 1 plic drojdie uscata

Umplutura

Pentru uns

  • 1 galbenus + un pic de lapte degresat
  • putin indulcitor de presarat
  1. In cuva masinii am pus uleiul si laptele caldut iar oualele + indulcitorul + esentele le-am mixat intai apoi le-am adaugat urmand sa pun si restul ingredientelor in ordinea data mai sus3
  2. Masina am setat-o la greutatea cea mai mica ( 700 gr la mine ) , dureaza 2 h 53 min
  3. Am pregatit umplutura amestecand ingredientele cat sa iasa o pasta tartinabila , dar si  ingredientele pentru uns sa fie la indemana
  4. La minutul 2 h 15 masina incepe sa piuie pentru adugarea semintelor iar la 2 h 10 de opreste pentru a se incepe dospirea
  5. Acum este momentul sa ne miscam foarte repede !
  6. Se intinde aluatul cu sucitorul, punem  umplutura, rulam si dupa ce scoatem paleta cuvei ( ea se mai roteste o data )punem aluatul rulat, ungem cu galbenusul , presaram indulcitorul
  7. Lasam masina sa-si faca treaba, cand este gata programul scoatem cozonacul, dupa racire se poate consuma

Se lasa sa se raceasca ( intamplator trebuia sa plec si chiar l-am taiat rece ) ,  se serveste cu placere

Va doresc , pofta-buna

Leave a Reply

