Colac marmorat

3 colacPrajitura este fara tarate de ovaz dar contine tolerate

Blat4 colac

Crema

  • 500 ml lapte degresat
  • 2 linguri  budinca de vanilie- fierbere/ alta budinca /amidon/ – tolerat
  • 1 lingurita cacao degresata – tolerat
  • indulcitor nu am pus, budinca mea contine 
  1. Albusurile cu praful de sare se mixeaza spuma tare
  2. Galbenusurile + indulcitorul + esentele se mixeaza pana se albesc si-si dubleaza volumul, la sfarsit se adauga apa minerala
  3. Mixerul se inlocuieste cu un tel/spatula , peste albusuri se adauga mixul de galbenusuri amestecand incet de jos in sus apoi amestecul de ( tarate + drojdia inactiva + faina de konjac + praful de copt ) treptat amestecand la fel5 colac
  4. Compozitia se toarna in forma de colac si se da la cuptorul preancalzit la 160 gr
  5. Cat se coace blatul facem budinca amestecand praful de budinca/amidonul cu indulcitor ( daca este cazul ) + pputin lapte rece, restul se pune pe foc sau la microunde ca AICI
  6. Cand blatul s-a copt se scoate din forma dupa cateva minute, se lasa sa se raceasca apoi se taie in doua pe orizontala6 colac
  7. Peste primul blat am pus crema, din ea am oprit putina pentru ornat iar in restul am pus lingurita de cacao, crema astfel obtinuta am pus-o deasupra blatului apoi am ornat cu resttul de crema alba
  8. Am dat la rece si dupa ce s-a intarit ( eu l-am facut seara ) dimineata se putea servi

Va doresc, 
pofta buna

 

Leave a Reply

