Marmotata cu branza si cocomas

1

Umplutura4
Aluat
  • 2 oua + 3 albusuri
  • slimsugar  sau alt indulcitor dupa gust
  • 2 linguri faina de soia – tolerat
  • 1 lingurita rasa faina de konjac
  • 1 lingurita cacao degresata – tolerat
  • 2 lingurite praf de copt
  • esente  de vanilie, cozonac, unt, ciocolata cu frisca
  • un praf de sare
    1. Se incepe cu umplutura amestecand toate ingredientele
    2. Pentru aluat albusurile + praful de copt se mixeaza spuma tare
    3. Galbenusurile + indulcitorul + esentele se mixeaza si ele
    4. Oprim mixerul si peste albusuri adaugam galbenusurile mixate amestecand cu o spatula / tel manual incet de sus in jos apoi adaugam faina de soia + faina de konjac + praful de copt + cacao2
    5. Intr-o tava  am turnat jumatate din aluat, am dat la cuptor la 160 gr, dupa ~ 10 min cand s-a intarit se adauga umplutura din care am oprit putina pentru decor
    6. Deasupra umpluturii se adauga si restul de aluat
    7. Cand s-a intarit si aluatul de deasupra restul de umplutura pe care l-am oprit l-am pus intr-un posch si am trasat cateva linii3
    8. Se lasa sa se coaca
    9. Cand este gata se scoate din tava pe un gratar si cand se raceste se poate servi

Sfat Toleratele se pot diminua, inlocuind cacao cu ness si/sau Cocomas-ul cu 200 gr iaurt + esenta de cocos

Va doresc,

pofta buna

Leave a Reply

