Rulada turceasca cu biscuiti

n :7 ruladaSincer nu stiu daca este turceasca dar am gasit un filmulet pe youtube de pe un site turcesc, oricum nu conteaza originea important este ca doar cu cateva ingrediente iese o prajitura foarte buna care se face si repede fara cuptor

Ingrediente:

  • biscuiti  Petit Beurre / sau orice fel de biscuiti patrati
  • 4 galbenusuri
  • 500 ml lapte
  • zahar dupa gust
  • 2 linguri amidon
  • 2 linguri cacao
  • visine din visinata ( in reteta era o banana )
  • esente de vanilie, rom, ciocolata si frisca, ciocolata si alune

Glazura – optional

  • ciocolata topita

 

  1. Intai se face crema care trebuie sa fie calduta atunci cand o folosim : galbenusurile se amesteca cu zaharul si amidonul, se adauga cate putin lapte rece cat sa se dizolve acestea, restul se pune la fiert pe foc sau la microunde. Cand a dat in fiert se adauga compozitia cu amidon si se amesteca pana se ingroasa. Eu o fac la microunde ca AICI8 rulada
  2. Pe masa de lucru se intind doua folii alimentare transparente usor suprapuse si se aseaza biscuitii in coloana de 3 iar ca lungime cat doriti ( se vede in poza, am asezat 4 si a iesit destul de mare )
  3. Peste acestia se adauga un strat de crema, iar un rand de biscuiti, crema si in continuare vom aseza doar pe laterale incat sa fie cate 4 biscuiti suprapusi iar in mijloc doar doi
  4. Pe mijloc am pus visine din visinata ( evident fara samburi ! ), deasupra crema
  5. Cu mainile pe sub folie am strans rulada iar in crema care a ramas am adaugat cacao si am pus-o deasupra9 rulada
  6. Rulada am facut-o sul si am dat la rece pana a 2-a zi sau o lasati cateva ore sa se intareasca
  7. Dupa ce s-a intarit se da folia la o parte se glazureaza , o mai lasati putin la rece si o puteti servi pizap.com14455469799401

 

Leave a Reply

