Prajitura cu prune

1In Croaziera se pot inlocui prunele cu Gem / dulceata dukan  si este la fel de buna, blatul pare adevarat lipsindu-i taratele

Blat4

Gem de prune

  • 300 gr prune

Glazura

  • 250 ml lapte degresat
  • 1 lingura amidon / praf de budinca – tolerat
  • SlimSugar sau alt indulcitor dupa gust
  • esenta de zmeura , prune
  1. Prunele curatate de samburi se pun la foc intr-un vas cu capac incat sa se innabuse , sa-si lase apa, cand a inceput sa scada se amesteca des sa nu se prinda pana cand au scazut suficient
  2. Nu este nevoie de indulcitor, prunele sant destul de dulci, se lasa sa se raceasca
  3. Facem blatul mixand albusurile + praful de sare pana se fac spuma tare
  4. La fel mixam si galbenusurile + indulcitorul + esentele cat sa se albeasca
  5. In albusuri adaugam galbenusurile treptat amestecand cu un tel manual, apoi amestestecam faina de konjac + arorutul +laptele praf + praful de copt si adaugam treptat peste albusuri
  6. Compozitia se toarna intr-o forma, se da la cuptor la 160 gr ( foc mic spre potrivit ), se incearca cu un bat de frigaruie daca este gata2
  7. Dupa ce s-a racit se taie pe orizontala, obtinand doua blaturi
  8. In forma in care am copt tapetata cu folie alimentara transparenta am pus blatul care a fost deasupra ( se vede in poza era cam tuguiat ! ) , gem de prune ( din care am oprit o lingura )  apoi al 2-lea blat3
  9. Am facut budinca la microunde ca  si am turnat deasupra prajiturii cand s-a mai racorit ( am oprit o lingura )
  10. Restul de gem si cel de budinca le-am amestecat si am decorat putin deasupra
  11. Se da la rece, se intareste repede , se poate servi !


pizap.com14457180894801

Leave a Reply

